Ziua 13 – 30.09.2008

November 30th, 2009 Leave a comment Go to comments
Micul dejun l-am luat in curtea hotelului: clatite, ciocolata, gemuri.. o nebunie! Ne-am jucat si cu Simoni (care, a propos, ma iubeste – i-am dat doua bucati de banana!) si apoi am luat-o la picior prin oras. Aproape l-am batut pe jos (centrul cel putin). Am cautat o banca sa schimbam niste bani – surpriza! – e nu-stiu-ce sarbatoare musulmana (cred ca finalul Ramadanului, dar nu suntem siguri) si e totul inchis!!! Mai avem doar 20 de biri in buzunar.
`
Ne-am asezat la o terasa (Yeshi Buna) unde am baut cea mai amara cafea din lume! Tudor tremura deja. A cerut lapte, si se gandea serios sa puna si niste apa in ea. Ne era rusine.. ne gandeam ca o sa zica lumea ca suntem tampiti. Pana la urma am baut-o ca pe o doctorie. :)))
`
Pentru pranz, ne-am intors la hotel, unde ne-am intalnit cu ghidul nostru pentru sud – Samuel si am stabilit ultimele detalii pentru partea a doua a excursiei noastre.
Treaba sta cam asa: masina 4×4 Toyota Landcruiser, cu sofer platit, cu benzina inclusa si cu apa potabila inclusa – 120 de dolari/zi. Jumatate inainte, jumatate dupa.
Mai tarziu iar a inceput o ploaie torentiala “a la Addis” si n-am avut incotro decat sa ne retragem in camera la un film.
Seara iar am mers la pizza, iar tipul care ne-a servit ne-a ajutat sa cumparam de la un vanzator ambulant “Colgate local”. Este vorba de niste bete din nu-stiu-ce lemn care sunt decojite la un capat si le bagi in gura si le mesteci. Capatul mestecat e foarte fibros si dupa un timp lemnul “infloreste” si devine ca o periuta. Toti localnicii le folosesc.
Ne-am stors capul sa inventam un slogan pentru asa un produs. Ne-a iesit doar: “WOODBRUSH – Nature’s Toothbrush” sau mai slabul “It cleans your teeth, and you can make fire with it..” :)
Mi-a placut azi in oras. Am mers mult pe jos si am vazut o alta parte a orasului – mai curata, cu ambasade, magazine (nelipsitele de mobila) si tarabe cu fructe si alte nebunii – de la instalatii sanitare la recipiente pentru cafea.
La Cozy Place stam in camera nr. 6 care se numeste “Christine” – dupa numele primului turist care s-a cazat aici.
Ce ma deranjeaza e ca in fiecare zi ma trezesc cu ciupituri noi si numai pe picioare. Clar nu sunt tantari, ca picioarele stau adanc bagate in sacul de dormit.
Sigur am luat purici de la dragul de Ibrahim, de la UNHCR! Camera in care am dormit clar avea puricosi, mai ales ca Tudor care a dormit 2 nopti afara, in cort, nu are asa musafiri!
Maine ne inarmam cu rabdare si ne scoatem mastile de turisti fraieri – mergem in MERCATO – pare-se cea mai mare piata in aer liber din toata Africa…
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.
You must be logged in to post a comment.